Русија и Кина го завршија првиот мост што ја преминува границата на двaтa соседи, објави во петокот веб-страницата за новини РБЦ.
На снимките од церемонијата на отворање на мостот, се прикажани камиони што минуваат низ мостот помеѓу градовите Благовешченск и Хајх додека лебди мраз под него. Русија и Кина ги поврза на мостот преку реката Амур во мај 2019 година, три години по потпишувањето на договорот за градба.
„Овој мост ни отвора можности за извоз“, беше цитиран гувернерот на регионот Амур, Василиј Орлов.
„Москва тајмс“ избра пет клучни факти за дво-лентниот автопат мост:
Подготвителна работа: 24 години.
Кина и Советскиот Сојуз за прв пат ја кренаа можноста за поврзување на Благовешченск и Хајхе во 1988 година.
Во 1995 година, по распадот на Советскиот Сојуз, Кина и Русија потпишаа заеднички договор за градба и конечно започнаа со изградба во декември 2016 година.
Цена: 18,8 милијарди рубли (295 милиони американски долари).
Должина: 1.080 метри, или 540 метри од кинеската и руската страна секоја од нив.
Оптоварување: 4 милиони метрички тони стоки и 2 милиони кинески туристи годишно, како што проценува рускиот министер за далечен исток и развој на Арктикот.
Датум на започнување: Април 2020 година. Рускиот министер за развој на Далечен Исток и Арктик очекува мостот да се отвори за патнички сообраќај кон средината на 2021 година.
Во меѓувреме 450 километри подалеку југоисточно, Русија ја заврши изградбата на својот прв железнички мост кон Кина во март 2019 година, половина година откако Кина ја заврши изградбата на својот дел преку, како што ја нарекува реката Хајлонгјанг.