Кока-Кола бележи пад на продажбата за 25%

Производителот на безалкохолни пијалоци Кока-Кола изјави  пандемијата  влијае врз продажбата, пишува Блумберг.Обемот на продажбата се намали на околу 25% на глобално ниво од почетокот на април, се вели во извештајот на гигантот за пијалоци.

„Можеби ќе се приближиме до крајот на големото глобално економско исклучување, но сепак сме далеку од нормалното“, рече извршниот директор Џејмс Квинси. Во Кина, каде што работат фабриките и вработените се вратија во канцелариите во Шангај, но сè уште има ограничувања за масовните собири и потрошувачката е помала од минатата година. Другите места, како што е Токио, воведуваат втор круг ограничувања.

Ефектите од мерките за социјална оддалеченост влијаат на продажбата во голема мера надвор од домот, бидејќи стадионите и центрите за рекреација, од кои компанијата добива скоро половина од своите приходи, остануваат затворени.

Крајното влијание врз целодневните резултати ќе зависи од времетраењето на овие мерки, велат од компанијата.

Иако влијанието не може да се предвиди, Кока-Кола смета дека притисокот врз бизнисот е привремен и останува оптимист за континуирано подобрување во втората половина на 2020 година.