Електронската трговија во Германија лани изнесувала 73 милијарди евра

Електронската трговија во Германија минатата година изнесувала 72,6 милијарди евра

Агенцијата за е-трговија изјави дека дигиталната трговија е локомотива на мало во денешниот свет.

Германија, Велика Британија и Франција заедно сочинуваат повеќе од половина од остварената електронска трговија во Европа.
Секторот за е-трговија во Германија пораснал за 11,6 проценти во 2019 година споредбено со претходната година.

Германската агенција за е-трговија објави дека секторот за е-трговија во земјата (вклучително и данокот на додадена вредност) изнесува 72,6 милијарди евра во 2019 година, што е за 11,6 проценти повеќе од 2018 година, кога изнесувал 65,1 милијарди евра.

Извршниот директор на агенцијата, Кристоф Венк-Фишер рече дека, според тоа, минатата година е рекорд за е-трговија во Германија.

Тој исто така рече дека одамна стана јасно дека дигиталната трговија е локомотива на мало во денешниот свет.

Од агенцијата проценуваат дека секторот за е-трговија во Германија ќе порасне за околу десет проценти оваа година, достигнувајќи 80 милијарди евра.

Најбрзиот и најевтиниот начин за купување
Интернет-пазарувањето може да биде најбрзиот и честопати најевтиниот начин за купување одреден производ.

Интернет-пазарувањето се смета за најпрофитабилна форма на трговија заради неговата едноставност и ниската цена.

Најголемите европски пазари за е-трговија се Германија, Велика Британија и Франција.

Највисок процент на потрошувачи кои купуваат електронски од странство има во нордиските земји, додека потрошувачите од Велика Британија, Германија и Белгија купуваат од странство за да имаат пристап до нови производи од целиот свет.