Горниот дом на Германците го стави последниот печат на одобрување на новото законодавство за заострување на ограничувањата на рекламите за тутун, откако лекарите со години водеа кампања за да го направат тутунот помалку привлечен за тинејџерите и младите.

Рекламирањето на тутун веќе е забрането во германските медиуми, но земјата одамна е единствената земја-членка на ЕУ што сè уште дозволува улични постери и кино рекламирање.

Џулија Кликнер, министерка одговорна за заштита на потрошувачите, за новинската агенција ДПА изјави дека најавените ограничувања доцнат.

Новото законодавство исто така предвидува дека од јануари 2021 година, киносалите мора да престанат да рекламираат производи од тутун пред филмовите каде што можат да бидат присутни деца и млади.

Забраните ќе бидат проширени и вклучуваат електронски цигари од 2024 година.